Ako často postovať na Facebook

fbVšimol som si, že táto otázka ešte stále nie je všetkým jasná a preto som sa poobzeral po zopár odborných blogoch. čo som sa dozvedel? Čitaj ďalej a dozvieš sa…

I keď aj naďalej pretrváva nejednoznačný postoj. Jedno je celkom jasné to,  že po troch hodinách sa váš post stáva minulosťou a tiež že veľmi záleží akej povahy je vaša značka, či produkt. Prečítaj si tiež môj článok o tom, o koľkej je vhodné pridávať obsah na Facebook

Určite nám však viac pomôže štatistika Socialbakers.com, ktorá zobrala dáta zo stránok, ktoré monitoruje. I keď sú tam veľké rozdiely, štatisticky dospeli k číslu 1 príspevok za deň s poznámkou pod čiarou, že toto sa netýka médií, ktoré pridávajú omnoho viac príspevkov za deň/okolo 7/.

 

facebook post per day

To, že by sme mali pridávať aspoň jeden príspevok denne si však nemyslia iba v Socialbakers. Význam blog allfacebook.com, ktorý monitoruje situáciu na Facebooku rovnako priniesol v článku
How Many Times Should You Post To Your Facebook Page?
informáciu, že veľa marketingových expertov odporúča pridávať príspevky na Facebook raz za deň, no odporúčania sú pridávať ešte viac.

Do tretice tu je blog How Many Times a Day to Post on a Facebook Fanpage? od Lisy Manson, ktorá taktiež odporúča 1-3 príspevky denne.

To, že treba stránku pravidelne aktualizovať viac krát týždene však má aj Facebook vo svojich tipoch tu Regularly publish engaging content Zhrnul by som to tak, že Best Practise je pridávať jeden a viac príspevkov denne a sledovať reakcie fanúšikov… Čo vy nato?

Ja osobne pridávam až 3 krát za deň a fanúšikovská základňa stále rastie 🙂 Taktie to vidím takto.  Ľudia na Facebook stránky nevracajú, vidia ich obsah iba cez Newsfeed a Ticker. Robil som si taký malý pokus, že som pridával veci v ten istý deň po 6 hodinách a pozeral Newsfeedy väčšieho počtu ľudí. Väčšina ľudí v Newsfeede môj príspevok nemala a preto si myslím,že ak pridám v jeden deň viac postov s dostatočným odstupom, tak by to rušiť ľudí nemalo, lebo všetky moje príspevky ani neuvidia.

zivotnost prispevku

 

Nabudúce by sme si mohli rozobrať, aký post type na facebook pridávať.  Veď dokonca aj samotný Facebook udáva, že videa a fotky majú lepší engagement(lepšie reakcie od ľudi)ako zvyšok

https://www.facebook.com/help/215169031896481

Ak potrebujete pomôcť s Facebook / Instagram reklamou, napíšte.

Contact Us
First

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *