Facebook včera ohlásil zmeny NEWS FEEDU, čo to bude znamenať pre jeho užívateľov?
Podľa prvých komentárov by všetko malo byť väčšie a krajšie, píše blog buzfeed.com a uživatelia budú mať väčšiu kontrolu nad tým, čo vidia. Celý layout je výrazne čistejší viď náhľad zo spomínaného zdroja.
Menu prejde zhora do pravej lišty, ktorá bude výrazne osekanejšia ako je tomu dnes. Taktiež cover foto stránok by malo byť vidieť v News Feede. Nové je učite to, že si budete môcť NewsFeed namiesto dnešných Top stories a Most recent nastaviť pozeranie do 4.
rôznych módov : all friends, photos, video a music. Teda vidieť iba obrázky, iba videá, iba hudbu, alebo all friends. Takto vyzerá psledný z nich…
Konkurenčný obrázkový Pinterest rastie veľkou rýchlosťou a preto dáva Facebook opäť a ešte väčší dôraz na obrázky. Tie budú po novom ešte väčšie ako doteraz. Tým, že sa zväčšia obrázky v NewsFeede, sa však automaticky zväčší aj reklama. Prečo? Facebook uz dava obrazkove sponsored stories = reklamné posty s obrazkami priamo do vášho NEWSFeedu s komentárom sponsored 🙂 ktor7 si nikto nevšíma. Aby však nenahnevali svojich uživateľov a nespamovali ich reklamnými banermi, zaviedli pravidlo s obmedzenim textu v takejto obrázkovej reklame na 20% z celkovej plochy obrázku.
Vizuálne sa Facebook teda priblížil ešte viac k Google+ Aká bude reakcia uživateľov a či sa stane tento postup normou ukáže čas. Ak chcete otestovať nový News Feed čo najskôr, pridajte so do čakacieho zoznamu na tejto adrese: https://www.facebook.com/about/newsfeed
Aby bolo jasné ako veľmi sa obrázky zväčšia pozrite si porovnávačku od marketingland.com vrchný obázok je dnes a spodný ukazuje ako uvidíte obrázky na Facebooku v budúcnosti..
Rovnako je na tom aj zmena zobrazovania videí
Ďalšie porovnanie tu http://marketingland.com/facebook-news-feed-the-before-after-35632