Facebook má reklamu aj v tickeri

buy levitra online

“ />Facebook v posledných dňoch inovuje naozaj neuveriteľnou rýchlosťou. Po nových fotkách a štatistikách pre Fan Pages je tu novinka o reklamách v tickeri, ktorú včera priniesol portál mashable.com

Potom, čo Facebook zaviedol ticker(tabuľka najnovších postov v pravo hore nad oknom pre chat) bola len otázka času, kedy ho využije na reklamné účely. Dôvodov je hneď niekoľko. Ticker majú uživatelia stále na očiach. Ticker tiež zatiaľ nikto nepovažuje za priestor s reklamou, ktorý môžu niektorí uživatelia jednoducho ignorovať 🙂

Článok z mashable udáva, že tieto reklamy Facebook testoval hneď po spustení tickeru v septembri tohto roka a test podľa všetkého dopadol dobre 🙂
V tickeri by sme mali vidieť najmä reklamné formáty Sponsored stories, ktoré majú promovať napríklad konkrétny post na vašej stránke a pomôcť mu takto k ešte väčšej interakcii zo strany nielen fanúšikov, ale aj uživateľov, ktorí nimi práve niesú a mohli by sa nimi stať 🙂 Reklamný post bude takto v tickeri označený ako Sponsored, aby sme ho aspoň nejako odlíšili od postov neplatených.

Osobne som zatiaľ žiadnu takúto reklamu nevidel, takže je dosť dobre možne, že bude táto inovácie na

Slovensku zavedená s menším omeškaním, nakoľko aj zo 7 druhov sponsored stories vidno v mojom reklamnom manageri iba 3.