Facebook taby – áno, či nie?

Dnes len

taká krátka polemika na tému Facebook tabov(záložiek). Práve včera som absolvoval jednu prezentáciu, kde nám jeden americký predajca ukazoval ako sofistikovane vie integrovať ich nástroj s Facebook. Nástroj

mal veľké množstvo výborných funkcií, otázne je ale, či by ich niekto vôbec využíval. Prečo? Čitaj ďalej a poviem ti môj pohľad.

Facebook štatistiky nám už aj keď skreslene, ale predsa len čo to o spravaní sa uživateľov na Facebook stránke povedia. Mne povedali nasledovné. Ak máme na stánke
denne 600 unikátnych uživateľov a engagement jednotlivých postov viac ako 3000 unikátov za deň, potom je jasné, že drvivá väčšina z nich vidí post nie na stránke,ale vo svojom Newsfeede. Potvrdzujú to aj viaceré prieskumy na toto zamerané.

Ešte horší je potom údaj, keď vidíme, že za celý mesiac si oproti napr 33tisíc pozretí timeline pozrie menej ako sto uživateľov vaše ďalšie taby. Má teda význam taby ešte na Facebook stránky pridávať? Alebo budeme všetko komunikovať prostredníctvom postov, na ktoré si vo svojich newsfeedoch klikne v mojom prípade viac ako 20 krát viac uživateľov ako tú istú informáciu v Tabe. Čo vy nato?

Áno beriem názov, že Taby sú nenahraditeľné pri súťažiach a ešte?

 

2 odpovede na „Facebook taby – áno, či nie?s“

  1. Otázka tabov je na dlhšiu debatu – nemôžeme brať taby ako celok. Taktiež v článku nie je info, ako sa ľudia dostávajú na stránku.
    Ak sa však použije

  2. Taby maju stale vyznam aj ked od zrusenia Landing tabs padol engagement na taboch o 53%, su pre uzivatelov zle viditelne a mozno mnozstvo ani netusi ze neake taby na timelines su. Kazdopadne da sa prostrednictvom nich promovat akykolvek message/kampan/appka/whatever, ale pre lepsi traffic a vysledky to musi byt primarne podporene reklamou/FBads. Pri vecsom mnozstve fanusikov a dennych unikatov sa vzdy najde iste percento, co pride na tab aj z vlastnej vole, ale neda sa spoliehat iba na takyto organicky traffic. Veru, je to na dlhsiu debatu a zvazeni +/-, zalezi od cielov ktore xces dosiahnut a konkretnom rieseni ako sa k zelanym vysledkom dopracovat.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *