Ako nezaplatiť 100 krát viac za Facebook príspevok?

fbNie, toto nie je zlý vtip, ale smutná skutočnosť.  Dnes som naozaj našiel cenník bratislavského nákupného centra, ktoré si účtuje za pridanie jedného príspevku na svoju Facebook stránku rovných 300euro. Prečo je to 100x viac ako by ste normálne zaplatili sa dozviete tu.

Každý profesionál z oblasti online reklamy dnes vie, že ľudia, ktorí sú fanúšikovia konkrétnej stránky sa dajú obvykle zacieliť aj cez záujmy v rámci reklamného managera Facebooku. Navrhovaná cena pri takomto cielení je ako vidno na obrázku okolo 4centy za 1000 zobrazení. I keď sa táto cena môže vyšplhať aj na dve až tri Eurá, stále sa dostávame pri napr. 10 000 fanúšikoch horeuvedenej Facebook stránky na čiastku maximálne 30 Euro.

Nákupné centrum si však zato pýta desať krát viac aj napriek tomu, že ich príspevok sa bude zobrazovať podľa mojich skúseností maximálne desiatim percentám ich fanúšikov. Príspevok teda neuvidí viac ako 1000 ľudí a preto si už nepýtajú za oslovenie fanúšikov desať krát viac, ale neuveriteľných sto krát viac.

Čo dodať? Pri reklame si navyše môžete presne zacieliť pohlavie, vek a pod., takže budete ukazovať obrázok iba tým fanúšikom tohto nákupného centra, ktorí sú v zhode s vašou cieľovou skupinou.
Kľudne sa vám nato pozriem 🙂
nakupnecentrum

 

 

 

 

 

 

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *