Facebook nemá reklamy s textom nad 20%

fbVčerajší blog od econsultancy tvrdí, že Facebook potichu zrušil limit na text v reklamnom obrázku. Ten bol až doteraz 20% a celkom slušne strašil marketérov po celom svete. Po novom obrázky na facebooku asi žiadne limity nemajú.

O čo presne ide? Ak v minulosti chcela firma použiť vizuál, ktorý má na bilboardoch nebolo to pre Facebook vôbec možné.  Facebook totiž všetok text včetne webovej adresy, textu na logu a pod. zrátal a ak ho bolo viac ako 20% nielen odmietol reklamu ďalej zobrazovať, ale sa vyhrážal adminovi, že mu blokne aj Facebook stránku. 

Zatiaľ toto síce nie je oficiálne. Ale overil som túto správu a sám som nahodil kampaň, ktorá  pozostávala iba z textu. Výsledok bol, že Facebook ju v priebehu par minút schválil a doteraz nezablokoval…

Zdá sa teda, že je pravda to, čo tvrdí spomínaný článok. Na druhej strane aj v minulosti sa občas stalo, že Facebook takúto kampaň výnimočne pustil. Či ide teda o náhodu, alebo pravidlo, ukáže čas… Skúste a napíšte mi…

—————————————–

Nakoniec sa nám podarilo potvrdiť, že Facebook kampane s textom nad 20% Facebook aj naďalej blokuje. Spomínaný blog sa teda nepotvrdil.

 

 

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *