Nové funkcie od Zoomsphere

facebook logoNedávno som recenzoval social media tooly Socialbakers a Conversocial. Dnes tu mám opäť niečo nové. Názov je Zoomsphere a stojí za ním česká firma MicroMedia. Sledujte viac po kliknutí…

Tento tool už používam zopár mesiacov a musím povedať, že som ním veľmi spokojný(dôvody prečo je tomu tak uvádzam nižšie). Čo ma však potešilo ešte viac je aktuálna úprava, o ktorej si viac môžete pozrieť aj v tomto videu…

Inak sa mi tu páči najmä toto:

1, Customizované reporty. Viete porovnať prakticky akúkoľvek a koľkokoľvek stránok, či už z Facebooku, Twitteru, alebo Google + v rámci Dashboardu si vieme vyselektovať, čo chceme porovnávať. Vieme takto napr. porovnávať konkurenciu s nami, sledovať, č vlastné stránky v prípade že ich máme viac/týka sa najmä globálnych značiek/. Pre mńa osobne toto bol veľký skok zo social bakers, ktorý som dovtedy používal, nakoľko ten vie porovnávať buď iba dve stránky, alebo potom ukáže všetky, ktoré sledujem v dashboarde, čiže je v tom guláš:)
Ako sa s touto funkciou pracuje si môžete pozrieť tu.

Urobil som jeden populárny politický a hneď vidno, že Smer za cenu väčšieho počtu postovania dosahuje lepších výsledkov aj v počte lajkov aj komentárov pri takmer pätinovej fanušikovskej základni oproti napr. SAS.
zoomsphere sumary

2, Team permissions – nových uživateľov si môžem sám nielen pridavať ale aj administrovat im privilégiá. Pracovať tak spolu môžete viacerí a prideľovať si, kto čo bude mať na starosti 🙂 Ako teamleader vieme ostatným členom zdielať porovnania, ktoré som vytvoril, prideliť im kompetenciu v rámci stránky(admin, editor, client) a dať k dispozícií social inbox engagement konzolu.

zoomsphere team

3, Social inbox– ukazuje na jednom mieste wallposty, direct messages a post komenty z Facebooku, replies z Twitteru a reakcie na Google+, toto všetko samozrejme chronologicky zoradené, hned teda vieme, kto odpisal v poslednej dobe a netreba sledovať samotné Facebooky, Twitteri a Google+ 🙂

4, Publisher poskytuje možsnosť dopredu si nastaviť v konkrétny deň post, pridávať posty od ľudí z teamu a následne ich schvalovať a pod.

5, unlimited na počet pridaných stránok.  Toto je obrovský rozdiel oproti konkurencii, kde sa cena priamo spája s počtom pridaných stránok. Tu sa tým nemusím vôbec zaoberať a za jednu licenciu porovnávam čo chcem.

6, Engagement konzola umozňuje vyhľadávať podla kľúčových slov, presne toto síce ponúka väčšsina social tools, ale napríklad social bakers to nemajú, zároveň tu ukazuje aj trendy týchto slov v

čase

7, Charts-mypages-lepšie štatistiky pri stránkach v ktorych som adminom. Minimalne v hlavnom Facebook insights sa nedozviete kto robil stories za konkrétny deň, odkiaľ bol, kolko mal rokov a akým jazykom hovoril

zoomsphere stats age

8, Negative feedback– ďalšia zaujímavá metrika a navyše pomerne dôlezita. Vieme si podľa nej odsledovat koľko ludí v ktorý deň dávalo negativny feedback a to nielen nahlasovanie spamu, ale aj unfriend a pod, takže ihneď vieme vyhodnotiť, ktory deň =  obsah mal zlý dopad na fanušikovskú základnu

9, Pinterest konkurencie? áno poznáme – chcete si porovnať aktivity konkurencie, cez engagement konzolu vyhladáte ich kľúčové slovo a hneď vám vyskočia obrázky ako komunikujú, zoomsphere vie takto hľadať aj vo videách, pinterest a instagram.

10, Hashtags v engagement konzole – Hľadáte hashtagy, ktoré používa konkurencia a chcete na nich „parazitovat“? žiaden problém zoomsphere vám ich ukáže opúť v engagement konzole.

11, Contacts managements: I keď si Keyinfluencerov viete v rámci Facebook stránky pozrieť aj na základe najväčšieho počtu interakcií so stránkou, je tu ešte aj takýto nástroj.

iva osuska

zp8497586rq