Nové cielenie postov na Facebooku

Facebook ma dnes prekvapil novou ikonou v postoch. Tá umožňuje okrem pôvodného zacielenia uživateľov s konrekrétnym jazykom, či krajinou aj ďalšie nové kategórie. Aké presne? To sa už dozviete po kliknutí…

 

Áno je to naozaj pravda, posty na Facebooku sa podľa všetkého budú dať cieliť nielen na

jazyk a krajinu, ale aj na vek,

pohlavie, vzdelanie, zaujíma sa o a tip vzťahu. Presne tak ako to bolo doteraz pri reklamách v reklamnom manažeri. Postup je pritom úplne jednoduchý, stačí kliknúť ikonu na spodnej lište postu a rozbalí sa vám dropdown menu s položkami načo chcete cieliť. Ak nahodou zistíte, že kategóriu chcete vylúčiť jednoducho na ňu nabehnete myšou a ukáže sa vám button odstrániť.

Druhou a nemenej príjemnou novinkou je počítadlo, ktoré zobrazuje počet užívateľov, ktorých jednotlivými kategóriami cielime. Toto bolo rovnako možné doteraz iba v reklamnom manažeri. Reálne teda zistíme, koľko žien vo veku napr od 18-38 rokov vieme postom osloviť a pod.

Zlá správa je, že novinku som zatiaľ zaregistroval iba na Globálnych Fanúšikovských stránkach a tak si na ne slovenskí marketéri budú musieť počkať. na stránkach nad 10 000 fans. Opravené na podnet Smitha 🙂

 

 

2 odpovede na „Nové cielenie postov na Facebookus“

  1. dik za feedback. aspon je v tom jasnejsie. tiez to to vidim na stranke s velkym poctom fans iba a stranky okolo 100-500 fans to nemaju

Napísať odpoveď pre Smith Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *