Ako Audi vybabralo s Youtube reklamou

Každý marketér uvažuje ako za málo peňazí dostať veľa muziky. Celkom pekne nato išli v automobilke Audi, kde využili reklamný formát True View na Youtube tak, že zmestili nosnú informáciu do piatich sekúnd…


Toľko totiž trvá čas reklamného videa na Youtube bez možnosti prekliknúť ho. Čo je ešte dôležitejšie, je fakt, že Youtube pri formáte True View berie peniaze za reklamy iba v prípade, že si z nej uživateľ pozrie aspoň 30sekúnd, či celé. Video od Audi bolo samozrejme dlhšie ako 5 sekúnd, no 90% ľudí ho nedopozeralo a prekliklo sa preč. Takto Audi zaplatilo za kampaň iba 10% nákladov, ale nosnú informáciu (máme nové Audi R8, ktoré spraví 100km/hod za 3,5sekundy ) odovzdalo všetkým 100% 🙂
Sleduj tu

Chcete mať reklamu na Youtube? Napíšte mi na gajdos@onlinepr.sk 🙂

Dik za tip Miki 🙂

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *