Uvedomil som si, že na Slovensku nikto
nerobí industry benchmark a tak som skusil niečo podobné spraviť s našimi bankami a výsledok. Klikni a dozvieš sa…
Dalo by sa povedať, že prvá trojka dominuje na Facebooku rovnako ako aj v market share Slsp, VUb, Tatrabanka minimálne, čo sa do počtu fanúšikov týka. Trochu iné poradie však dostane, keď zoradíme banky z hľadiska talking about this, čo sú vlastne interakcie s fanúšikmi. Toto číslo nám ilustruje ako sa dokažu jednotlivé banky so svojimi fans pracovať. Zase raz sa tu potvrdzuje, že nie je až tak doležite koľko fanúšikov stránka má, ale čo im vie ponúknuť. Prekvapila tu nielen SLSP, ktorá s viac ako 10 000 menšou fanúšikovskou základňou preskočila VUB až o 1239 lajkov, komentárov a zdielaní za posledných 7dní. Dobre sa drží aj mBank, ktorá predbehla aj napriek
množstvu fans a market share csob aj Unikredit.
Zdroj: zoomsphere
Článok o talking about this je tu http://www.onlinepr.sk/facebook/facebook-uz-meria-buzz/
Jedna odpoveď na „Slovenské banky a Facebook“
Nie je možné pridávať komentáre.