Social media a budúcnosť reklamy

facebook logoPred týždňom sa v Prahe konala konferencia s názvom E-commerce forum 2013 a mne sa na nej veľmi páčilo vystúpenie človeka menom Sacha Berlik /General Manager Europe – Dataxu/. Prečo si prečítajte tu…

Sascha hovorí o veľkých zmenách v reklame a o tom, ako ju social media zasiahli a budú zasahovať. Hovorí o tom, že social media sú mediálny kanál novej éry marketérov tzv. matematikov, ktorí v budúcnosti nahradia tých, ktorí plánujú reklamu najmä v rámci TV, rozhlasu a printov, pretože sú dnes ľudia skôr na internete a teda budú musieť presunúť tých 80-90% budgetov sem. Reklama vraj stratí hodnotu a dôležitejší bude engagement a personalizácia.

math vs mad man

Sascha toto tvrdenie postavil na veľmi silnom argumente o tom, že digitálny marketing mäže poskytnúť informácie o tom, čo zákazníci chcú, alebo nechcú v reálnom čase, čo nikdy predtým nebolo a preto budú dôležitejšie čísla a ľudia , ktorí s nimi vedia robiť.

Blazniví muži odídu a nahradia ich „matematici“ , ktorí používajú omnichanell, Sociálne siete, Google a pod. a ktorí rozumejú číslam, databázam a excelom a ktorí už neodprezentujú niečo ako úspešné, čo v skutonočnosti úspešné nie je, ako sa to robí dnes 🙂

Kliknite na tento odkaz a začnite pozerať priamo Saschov vstup, alebo sa presuňte vo videu dole na 1hodinu 24minut…
http://youtu.be/ApCo7kbbLfo?t=1h24m4s

zp8497586rq