Social Media Monitoring

Minulý týždeň som absolvoval ďalšiu zaujímavú konferenciu o sociálnych médiách s názvom Manager Expo 2011. Už tradične sa tu predstavil Jozef Šlerka z Ataxo/H1 a keďže jeho prezentácia nebola len o slovenskom Facebooku ako tomu bolo posledne, zdielam ju aj pre Vás.

Mimo iné sa v nej dozviete načo sa pri social media monitoringu možno zamerať(identifikácia problémov, udržanie vzťahu z klientom, pozitívna väzba ku značke, redukcia negatívnych komentárov a pod.
Je tam tiež info, ktorá krajina má najviac social media monitoring nástrojov a koľko ich momentálne existuje dokopy, prípadne aký podiel z nich tvoria tie bezplatné.
Aké problémy majú zahraničné nástroje so slovenským a českým trhom(diakritika, lokalizácia etc.)

_ss_9608932″> Social media monitoring

View more presentations from Josef Šlerka

Ďalšie informácie týkajúcich sa spomínanej konferencií môžete nájsť na twitter searchi – http://twitter.com/#!/saved-search/%23managerexpo

zp8497586rq