Včera som absolvoval cyklus prednášok v rámci konferencie All about Facebook. Veľa sa tam hovorilo o Engagement, ako treba prinášať uživateľom kvalitný obsah, ktorý ich zaujme a bude generovať interakcie a meniť ich na aktívnych uživateľov. Z uživateľov potom treba vytvoriť Advokátov, ktorý budú našu značku nielen „slepo“ nasledovať a hájiť, ale nám môžu napríklad v niektorých prípadoch aj pomôcť so zákazníckym servisom pretože dokonale poznajú náš produkt a preto vedia niektoré chybičky pomôcť odstrániť.
Tu je prvá dostupná prednáška z konferencie od Jozefa Šlerku, šéfa projektu ako Social Media Insider v Ataxo/H1. Názov prednášky je Slovenský Facebook
ský Faceboook“ href=“http://www.slideshare.net/josefslerka/slovensky-faceboook“ target=“_blank“>Slovenský Faceboook
Ďalšie poznámky návštevníkov konferencie môžete nájsť na tomto Twitter search liste http://twitter.com/#!/saved-search/%23fbrulezz
Čítajte všetky ostatné články o nielen slovenskom Facebooku v rovnako pomenovanej kategórii.
Mnohem lepší záznam z hashtagu #fbrulezz je na Klábosení – a taky bude mít větší trvanlivost 🙂 http://www.klaboseni.cz/result.php?hledane=%23fbrulezz