Síce až po dovolenke, ale predsa pre všetkých, čo ešte nevedia. Facebook veľmi záasadne zmenil podmienky súťaží pre firemné stránky. Informácie o tom sú od 27.8.2013 aj na ich blogu
https://www.facebook.com/facebookforbusiness/news/page-promotions-terms
Táto zmena má súťaže spraviť jednoduchšími a zásadným posunom vpred je zrušenie obmedzenia súťaží v rámci aplikácie/tabu. Súťaže teda odteraz možno robiť aj v rámci Timeline.
Taktiež je odteraz možné zbierať posty uživateľovm ich komentáre a lajky konkrétneho postu, ale aj uživateľské správy/súkromné/ smerované stránke. a hlavne môže byť konečne lajk voliacim mechanizmom 🙂 čo sa doteraz zakazovalo a veľa stránok to na čierno robilo.
Aj naďalej je však zakázané vyzývať uživateľov, aby sa tagovali na obsahu tak ako to robila kedysi IKEA.
Facebook zároveň dúfa, že toto opatrenie pomôže viacerým Firmám robiť súťaže na Facebooku. Podrobnejšie informácie nájdete tu
https://fbcdn-dragon-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/851577_158705844322839_2031667568_n.pdf
Priklad takejto súťaže je tu od sashe.sk