multi headlines

Facebook hlási novinku

Facebook nás dnes prekvapil fíčúrou, ktorá by mohla navýšiť počet návštev z vami zdielanej linky. Čo presne sa zmenilo? Klikni a dozvieš sa.

Facebook po vzore multiproduct reklám ponúkol viac náhľadových obrázkov a nadpisov aj pre linky, ktoré zdielame na Facebook stránke.

Postup je pritom celkom jednoduchý, stačí iba vložiť do Facebook stránky linku na článok, ktorý chcete zdielať a Facebook okamžite ponúkne možnosť si vybrať buď z viacerých náhladových obrázkov v rámci článku,  alebo si aj pridať obrázky vlastné. Zároveň s každým ďalším pridaným obázkom pribudne aj nový nadpis, ktorý je rovnako editovateľný.

 

Viacero obrazkov a nadpisov v jednom linku na vonok pôsobí akoby sme promovali viacero rôznych článok, o čo napríklad pri multiproduktových reklamách aj skutočne ide. V tomto prípade však ide iba o “oblbnutie” čitateľa, ktorý reaguje pre klikaní najviac práve na tieto dve veci.

multi headlines
Či sa aktuálna zmena naozaj prejaví na väčšom počte kliknutí sa meria komplikovane, pretože pre všetky linky je len jeden utm parameter.

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *